fredag, april 03, 2009

v. 14 Tema: Röd och Vit

En närbild av en jordgubbstårta, som är ett MÅSTE på min födelsedag (1 juli)!!! :-P Det blir ingen riktig födelsedag för mig utan jordgubbstårta, hihi... ;-) Har varit en tradition så länge jag kan minnas...
Och ååååååh, vad goooooott!!! :-P Nåt av det godaste som finns, vågar jag faktiskt säga... :-P Och framförallt, DET är SOMMAR!!!
Lääääääääääääängtar tills det är dags igen ju... ;-) Gud, jag har inte längtat så här mycket till sommaren på fleeeeeeeeeeera år... Helt sjukt!!! Men jag gillar inte våren så...
Bilden är tagen i juli 2006...

8 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Nu känns det som om det går i en rasande fart och snart ska vi få rena sommartemperaturer här i söder. Det dröjer inte länge innan de röda gubbarna är här. Fin bild för övrigt. :-)

strömmas sida sa...

Men inte får man visa en så frestande bild såhär på natten :-).

Natthälsningar
strömma

Anonym sa...

Den tårtan hade inte helelr jag tackat nej till.

Marie sa...

Nä nu längtajag så att jag håller på att spricka, till sommar och jordgubbar och flugor med surr ;-)

Amanda sa...

Sommar men jordgubbar. De är både goda, röda och brukar smaka härligt. /Amanda

Emma sa...

läskas lagom bara =P Denna bilden var elak =P

Ingalill sa...

Oj så gott, läcker bild :)

Monica sa...

Ja, en sån tårta skulle man ju inte tacka nej till :) Trevlig tradition.
Tjingeling
Monica