fredag, september 18, 2009

v. 38 Tema: Röd och Turkos

Då jag precis köpt ny dator, och inte hunnit få ut så många bilder ännu, så är mitt arkiv ganska begränsat... Men hittade iallafall en hyffsat bra bild, den får duga... Hittade egentligen en ännu bättre bild, men eftersom min storasyrra inte vill vara med på bild öppet här, och jag såklart respekterar det, så fick det bli denna istället... En del turkost och liiite liiiiter rött är det iallafall på den här bilden... ;-)
Den är tagen på "Isbjörnsklubben" i Hammerfest i norra Norge, i juni i år, när vi var där då vi bilade upp till Nordkapp... Och ja, det är ryggtavlan på min lillasyster man ser, om nån skulle undra... :-P

6 kommentarer:

Pialotta sa...

Ja du Hanna det blir så när man har en ny burk.. allt ska in och det tar sin tid. Du hittade en alldeles utmärkt bild, tycker jag.. att måla är så himla kul och det finns verkligen färgkombinationer:-) Ha de gott/Pialotta

Jah Hollis sa...

Liite rött, men dock så det räcker för veckans tema.

ElinsPhoto sa...

Både rött och turkost :) Isbjörnsklubben, lät intressant!

Margareta sa...

Vacker helhetsbild, med en massa spännande saker och rött och turkost är det också. Margareta

ASSA sa...

Litt røde og turkise fredagsfarger hos deg ser jeg :)

Ha ei trivelig helg!

Vestlandsjenta! sa...

Var nå et flott bilde dette her da! Flott tolkning!