fredag, oktober 02, 2009

v. 40 Tema: Grått och lime

Haha, SÄMSTA FredagsFärger-bidraget NÅGONSIN!!! :-P Var ett grymt svårt tema denna gång, och jag kanske inte riktigt hade motivationen att leta så mycket ärligt talat... Men ja, hittade iallafall denna, halvkassa bilden, som får duga... :-P
Hmmm ja, egentligen är det väl silver, men det får räknas som grått denna gång, hoppas ni kan gå med på det!!! ;-)
Kanske inte roligaste motivet, men ja, bilden togs nån gång i våra, när kameran var rätt ny fortfarande, och ja, ni kanske vet själva, man kan ta kort på allt möjligt intressant OCH ointressant, hehe... :-P
Tagen i april 2009... ;-)

7 kommentarer:

marie roxbro sa...

Jag tycker det är jätterätt...det var svårt idag....

ormbunke sa...

En perfekt limefärg är det. Och silver räknas väl som grått Anita

Marie sa...

Visst var det hysteriskt SVÅRT! Du har ju lyckats bra i alla fall även om motivet kanske inte är det roligaste ;-).

Lasseivomma sa...

Kanske inte så himla snyggt, men rätt. Hade samma problem som du.

Pialotta sa...

Jag tycker oxså det var svår kombi idag.. fick fram med kameran och leta runt, men inte hade jag något i lime precis.. Inte ens en limefrukt;-) Din färg passar, finns ju grått runtom:-)

Margareta sa...

Vad härligt att hitta färgerna direkt. Ett bra bidrag tycker jag. Margareta

Eva-Marie sa...

Tycker det var en helt okej tolkning! Ha en bra helg!