fredag, november 20, 2009

v. 47 Tema: Röd, blå och gul (+ grön som bonus)

Sjukt svårt tema tycker jag, som suttit bra länge och letat efter nån bra bild nu... Hittade till slut denna... ;-) Gul (klädnypan), röd (handduken, vinröd men...), blå (himlen) och så för att få guldstjärna skulle man ju även ha med grönt, och ja, om jag inte är helt ute och cyklar, så är ju träden gröna, som man kan se några stycken i bakgrunden, hehe... :-P
Bilden är tagen i mina föräldrars trädgård den 1 maj i år, och är en av mina personliga favoriter!!! Tycker den är SÅ fin, ÄLSKAR den!!! :-)

6 kommentarer:

Pialotta sa...

Kanonbild Hanna:-) Gillar.. Riktig sommarbild nästan med nypan på linan.

B i r g i t t a sa...

Vilken glad bil :)
och rätt färger har den :)

Lavynnia sa...

Jeg likte bildet ditt, jeg:) Det minner meg om sommeren som var, men heldigvis så kommer den jo tilbake igjen neste år!

Orker ikke mørketiden, den er så deprimerende....

Klem på deg, og god fredag! :D

Anni sa...

En mår-bra-bild att ta fram i novemberregnet...

Jah Hollis sa...

Du ser. Det var inte så svårt att få med alla fyra färgerna. :-)

Eva-Marie sa...

Vilken tur då att du hittade denna underbara bild! En sån himmel vill jag ha nu!