fredag, maj 28, 2010

v. 21 Tema: Benvit och blå

Hmmm, svårt tema idag, och jag borde egentligen sova, så jag grävde i arkivet där jag trodde jag skulle ha en bild, men det visade sig att det jag hade för mig var blått inte var blått... Nåja, hittade denna bild istället, jag hoppas den är godkänd??!! Hinner iallafall inte leta efter nån annan bild, jag MÅSTE verkligen sova nu!!!
Bilden föreställer fyren Långe Erik på Ölands norra udde, sedd underifrån, haha... :-P Benvit fyr mot en klarblå sommarhimmel... Liiiite respektingivande ändå va, hihi... ;-) Bilden är tagen i juli 2006...

6 kommentarer:

Susanna sa...

Jättefin! Och jag gillar vinkeln :-)
/Susanna

Johanna S sa...

Vilken fin bild i perfekta färger! Gillar oxå vinkeln.
Ha en riktigt mysig fredag!

Pialotta sa...

Klart den är godkänd.. så där noga behöver vi väl inte vara.. exakt gör bilderna tråkiga.. enligt mig:)
Din bild är verkligen på höjden och fångad med en finfin vinkling:)

Beppan sa...

Kul perspektiv!
Ett ställe jag inte varit på. Härlgt att ha ngt kvar att se i Sverige!

Anonym sa...

Jättesnygg bild med en annorlunda vinkel och jag kan se både benvitt och blått i bilden. Sov gott! ;)

Jah Hollis sa...

Fin bild och en fyr som inte är lika välkänd som Långe Jan på södra udden.