fredag, januari 16, 2009

v. 3 Tema: Gul och Blå

Hehe, ville köra med nåt annat än svenska flaggan, även om jag faktiskt har en hel del såna bilder... :-P men det kändes för uppenbart på nåt sätt, hehe... ;-) (Inget ont mot er som har såna bilder, jag gillar svenska flaggan... ;-))
Kanske mer orange än gult men... Jag tycker ändå man kan ana en viss gul färg där "längst in"....
En bild jag tog när jag och mina systrar samt storasyrrans pojkvän och hund var ute och seglade med deras båt i Stockholms Skärgård i somras... Vi stannade till vid nån liten öde, nmen dock mysig, ö, och övernattade... Sjuuuuuuukt mysigt, och fiiiiiint!!! :-) *hehe*

10 kommentarer:

Marie sa...

Superfin bild. Lugnt och stilla, precis som det är här hos mig nu på natten när jag sitter och bloggar :-)

Jah Hollis sa...

Visst är det gult och blått i den bilden. Jag hade ett alternativ med en liknande, fast mörkare himmel. Men den blev utslagen av en annan. Din bild är hur som helst väldigt fin och stämningsfull.

Anonym sa...

Härligt och stämningsfullt !

Jules sa...

Underbar bild :)

Anonym sa...

Så fin bild och passar temat perfekt.

Pia sa...

Läckert foto! Må gott!

Anonym sa...

Jättefin bild! Det ser ut att vara väldigt lugnt och harmoniskt där.

Anonym sa...

Vackert....

Ninnie sa...

En väldigt vacker bild!

Bildtagen/Ivana sa...

Vackra speglingar och härliga färger.