lördag, januari 24, 2009

v. 4 Tema: Silver och vit

Hehe, får bli en gammal bild jag tog i början av det här året... De första dagarna efter nyår, eller ja, dagarna runt trettonhelgen där, var vi ute och åkte skridskor väldigt mycket... Och vi var på samma ställe varje gång, och varje gång gick vi upp till våffelstugan/värmestugan och köpte våfflor innan vi åkte tillbaka till bilen igen... Här sitter vi och pratar efter att ha ätit upp fantastiskt goda våfflor!!!
Hehe, det var den bästa bilden jag hittade... :-P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var svårt tema den här veckan, men det där var fyndigt ;-) Eva

Myra sa...

Hihi. Det är ju helt klart silver och vitt!
Själv hade jag mitt motiv serverat i hästhagen. :)

Anonym sa...

Hahah! vad smart du var, jag letade som en blå :)

Jah Hollis sa...

Ja men det får väl sägas vara godkänt. Fast du kunde väl diskat dom först. :-)